Print & Digital Media
In de snel veranderende wereld van digitale media is het essentieel om op te vallen met creatieve en effectieve content. Ik ontwerp visueel aantrekkelijke content voor sociale media en andere digitale platforms, zoals banners, advertenties of complete social media campagnes. Mijn focus ligt op het creëren van visuele elementen die echt aanspreken bij je doelgroep.

Visual storytelling voor Marie-Stella-Maris
Tijdens mijn stage als graphic designer bij
Marie-Stella-Maris heb ik bijgedragen aan de digitale uitstraling van het merk. Ik ontwikkelde social media visuals, online banners en presentaties die de merkidentiteit versterkten en zorgde voor consistente beeldbewerking en optimalisatie voor verschillende digitale kanalen. Daarnaast werkte ik aan instore branding, zoals POS-materiaal dat aansloot bij de premium uitstraling van de winkels. Deze ervaring heeft me waardevolle inzichten in marketing en merkpositionering gegeven.
Digitale Adventervaring voor Use/Space
Voor Use/Space ontwikkelde ik een interactieve social media kerstcampagne in de vorm van een digitale adventskalender. Elke dag werd in een animatie een deur geopend, met een preview van de aankomende kerstevenementen. Ik heb het gebouw zelf geïllustreerd en de serie geanimeerd, waarbij ik mijn After Effects-skills verder heb ontwikkeld. Deze campagne combineerde branding, motion design en engagement, waardoor de online zichtbaarheid van Use/Space rondom de feestdagen werd vergroot.

Mutsaerts Communicatie
In opdracht van Mutsaerts Communicatie heb ik illustraties gemaakt voor de communicatie over SPOT-study, een samenwerkingsproject van UMCU/Julius Center en Ghanese gynaecologen en wetenschappers. Deze illustraties zijn gebruikt voor PowerPointpresentaties en de interne communicatie.